::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


MERDEKA c(;


31-08-2012 :')

mula datang dekat sekolah methodist boy school , sumpah macam nak tak nak je buat , sepanjang latihan merungut , sebab panas , balik da penat , kena jerit-2 pulak tuh , lepas tuh kena berlatih mcm orang kawad, padahal berdiri aje , sambil bercakap , (first-2 tk la kena buat gaya) kekok sikit sebab campur , aku en sekolah perempuan , dekat situ ada seribu satu sekolah dekat KL ni , sebab buat latihan la aku gelap gelita tahu ? lepas 3 hari dekat methodist , kita org berhijrah pergi stadium titiwangsa ,ok dekat situ sejuk la sikit :) jd tk berapa panas , tp di sebab kan masa tuh bulan puasa , makin bertambah penat la kita org T.T tk apa sabar lagi , sebab bulan puasa en ? sabar , dapat byk pahala banyak kalau bersabar en , lg pun benda baik , bukan jahat :')lepas tuh berhijrah lagi dekat sekolah soo jin , macam tuh kot la ejaan nya , hihi tk reti ah , asal betul sebut da c(: lepas tuh dekat stadium badminton cheras pulak , last-2 sekali berlatih dekat dataran merdeka , time tuh la rasa nya macam kena bakar , panas sangat :'( aduhhh kulit aku rasa macam nak tertanggal tahu ? tp kalau nak tarik diri tk boleh , sebab da sebulan , sia-2 la aku buat T.T so masa buat dekat dataran tuh , kena bangun awal , lepas tuh masa tuh orang cuti raya tp kita org buat latihan da , sebab nak dekat merdeka kan , jd terpaksa la berkorban sedikit :)aku seronok sangat masa tuh sebab bersemangat sangat ni , lepas da 31 ogos , malam tuh berdebar-2 , macam-2 perasaan ada masa tuh , perasaan sedih happy tk sabar semua bercampur aduk , sebab masa tuh la last kita org jumpa , latihan :'( kita org da ikut sekolah , tp campur dengan semua sekolah , maksud nya dlam satu barisan ada macam-2 budak dari lain-2 sekolah jd dpt la aku kwn baru en ? :) kawan aku sebelah sekolah perempuan pudu , (china) lagi sebelah , bbs kot (melayu) dua-2 pun okay dengan aku :)


kau tahu sebab apa aku buat benda ni semua ? sebab ayah cakap apa yg aku buat ni untuk negara , jd terus kan buat :') (bkn nak jadi puteri umno ke pe ke , tk ada kena dgn politik) sebab tuh aku buat, kalau tk aku da tarik diri weh . sebab penat sangat ,


stuff :)






baju bicara , aku duduk barisan depan sekali , number 96,1 :) apa-2 pun aku happy rindu dekat budak bicara berirama KL :') korang memang best sangat , aku enjoy tahu walaupun hitam ? me love you guys :')




lagu :

nadi rakyat
gemuruh suara
i am for you
janji di tepati
jalur gemilang
saya anak melaysia
satu malaysia
ke akhir garisan
ada lagi tk ? lupa la , hihi , okay bye assalamualaikum :D