::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   



Assalamualaikum

HI , ni nak cerita pasal skype hari ni , hah ! benda paling aku tak suka masa skype ini la , macam cibek je tak abis-2 putus , T.T benci betul , rindu tahu ,meh aku cerita macam mana mula nya kita orang mula skype ni , mula-2 haziq asyik mengadu dia rindu kan aku , maklum la masing-2 tak ada kredit , nak date jauh T.T apa boleh buat kan , :'/ buat bodoh boleh la , haziq asyik cakap benda yang sama je satu hari , rindu-2 , aku tak boleh buat apa masa tuh , aku risau la jugak bila dia asyik cakap rindu aku , da macam orang gila da >.<' *biy kalau biy nampak ni jangan la salah faham pulak , gurau aje :P balik pada cerita , dia tak abis-2 cakap dia rindu aku sampai satu masa dia tanya aku rindu kan dia tak , aku da malas nak jawab , haha sebab jawapan dia sama , aku pun rindu kan dia cuma tahan je perasaan ni tahuk ? :/ sebab masa tuh aku pun buntu , nak suruh ayah topup dengan ayah tak angkat phone semua , alah hai , masala negara tau masa ni , lepas tuh da tak tahan sangat , aku suruh dia call aku pakai skype :D hihi , mula-2 memang la macam bosan , dengan aku nya macam layan tak layan dia , masa tuh kena cover , fmly ada , hihi xP tuh sebab macam nak tak nak je layan , malam sikit masuk bilik , hah ! sampai 3 pagi , rabak mata oh T.T hahaha , tuh pun mengadu dekat haziq nak tidur sesangat da ni x.x penat tau masa tuh , esok pagi bangun , lepaas tuh petang sikit mengangkang balik atas katil , hihi , apa-apa pun , masa tuh terasa sangat beban aku lepas , haha rindu dia macam sebulan tak call tak text , padahal baru 1 hari , ngeee :D okay la tuh je , so kbye :P :*