::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   



HEARTBEAT c:


okay aku da superman baru :D nama dia haziq , entah , tak tahu apa nama panjang dia , asal itu aku panggil itu aku letak la :P tapi sebelum 'kawen' je haziq , lepas 'kawen' aku panggil dia babi xD haha tak-2 , tak baik begitu :P okay umur dia sebaya aku , satu enam , sweet sixteen , lagi ? enam belas , faham ? kalau tak faham baca sampai mata kau tuh sebelah jadi satu , sebalah jadi enam :D then pergi menanam tahu ?! haha okay merepek da T.T balik pada cerita haziq tadi , okay dia sweet , baik la doe , kalau aku merajuk , mula text panjang-2 dia nak bagi , rajin nya bibiy kita ni *kenyit-2 mata sikit ;) ngee , dia ni kadang-2 menyakit kan hati , tapi tak apa la , aku lagi annoyyy tau sena nya , entah sampai bila sabar dia tuh boleh tahan dengan perangai aku T.T sebab sabar dia la buat aku makin sayang , gaduh camne dengan haziq jugak , bantai camne pun celah dia jugak :D haha , okay merepek -.- biasa la , aku tengah penat ni , nak cerita banyak-2 sebab kita orang baru lagi , so korang kena tunggu kesah aku pada hari yang lain okay ? cerita aku tergantung kan ? tahu lama da :P haha , okay nanti kita update lagi , bye , assalamualaikum :)