::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   



Now look at me, I’m sparkling A firework , a dancing flame ,You won’t ever put me out again , I’m glowing !
ASSALAMUALAIKUM :)




nampak gambar dekat atas ? hah ! nama nya aku da besar la :P tengok tuh aku gila sebab bosan , sebab penat edit blog , haha , aku da la tak reti , ni je aku mampu buat weyh :D apa pun boleh lahh ^_^ gambar 2012 , okay aku seroonokk ni , nampak tak ? nampak tak ? :P

Hello ! da lama bukan tak nampak aku update ? hihi busy la , tak ada masa nak update , lagi-lagi sekolah baru ni , banyak homework , dengan activity koko T.T huuuuuaaaa penat nyaa x.x cukup masa bolehh pesan dua hari sebab kepenatan yang aku alami xp ah mampos tak layan :P kita ada kawan baru tau , nama dia Azreen , lysa , fatin , (yang rapat la kan) dorang ni cool gila , selalu ajar aku buat benda bukan-2 , seperti ponteng koko , hhahaahaha , xD tapi kita orang selalu je ada dalam kelas , tak main la ponteng-2 class ni , tuh zaman kekanak rebena je c: sekarang da taubat xD haha , kita orang selalu keluar bila lepas sekolah , hilang tension masa dekat dalam class , ingat duduk tengok cikgu bebel seronok ke ? tidakkkkkk ! cikgu bebel serupa itu mama >.<' lagi-2 ustazah , haha , *tuh tanda nya aku rindu mama la cibek :'> sangat-2 tau , kawan biasa kita , khairul , fazreen , fyfy , alia , anita , emylia , ka-yern , kar-wei , dan ramai lagi , kalau sebut satu-2 memang penat la tangan aku ni T.T letih tahuu :'( aku suka sekolah baru , dari sekolah lama , secara jujur , dorang lebih pandai jaga perasaan aku , dorang buat aku rasa aku ada kawan , dorang tak kesah pun dari mana aku , asal aku , janji aku tak buat pangai da la kan , tk kan punya , aku kan budak baik ^_^ *gebanggg aku ni xp , da cukup la untuk petang ni , sumpah penat , tahu perkembangan kan ? da tahu esok lusa kita update lagi , okayy bye , meyh sayang siikit :* terimakasih :)