::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


AWAK SAYA RINDU KAN AWAK :')









assalamualaikum , da lama tak update bukan ? bukan apa , busy melancong sana sini , sebab apa aku kerapa ikut famly aku jalan-2 , kerap melepak , sebab ....... IMAN , :'( okey aku mengaku , aku rindu kan dia sangat-2 , aku still lagi tak dapat nak percaya yang iman tuh ada perempuan lain :< ya allah ya tuhan ku , beri kan la aku pertunjuk ya allah , berikan lah aku kekuatan untuk aku tempuhi semua ni ...

IMAN , putry rindu kan Iman , :'( rindu sangat-2 . putry nak text iman tapi putry takut , takut iman tak balas , putry da cuba semua pon , tapi tak boleh , putry tetap ingat kan iman sepanjang masa pun :( apa putry nak buat , putry seboleh-2 nya nak tutup perasaan ni , tapi hakikat nya , sakit sangat , makin putry cuba lupa kan iman , makin putry selalu ingat iman , makin putry nak jauh dari iman , nak buang iman dari kepala putry , makin setiap hari pon iman selalu dalam kepala putry :'( iman , putry sayang kan iman , kenapa putry susah lupa perangai iman , segala nya yang iman buat dengan putry , okey putry mengaku setiap malam pon putry akan imbas balik sampai tertidur :'( iman , putry tak boleh terima , yang putry akan kehilangan iman , putry tak nak iman jauh dari putry :( tolong la , putry terseksa , seksa sangat , iman , tolong la dengar rintihan hati putry, :'( putry sayang kan iman lagi ,

kalau boleh aku nak sangat dia kembali dekat aku , sebab setiap malam pon aku akan rindu kan dia , gelak dia , cemburu dia , manja dia , tolong la bagi aku satu lagi peluang :'( nak sangat bersama dengan iman balik , :'( capital 'A' jangan la tunggu aku , sebab penantian tuh sangat menyakit kan , jadi jangan tunggu , walau macam mana pon , aku tetap tunggu iman , hati aku akan sentiasa terbuka buat iman , maaf kan aku , aku harap sangat iman text aku :'( sebab itu yang aku nak


As hard as it is to admit it, I miss you so much. I know I should be over you but its just fucking hard. You can't just do that to someone, make them fall for you then leave them all of a sudden for another girl. It makes me feel like you weren't into me from the beginning. I'm filled with so much hurt and anger and I don't know how to get over this.


love , alia putry