::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


it's about love :>


hey guy , da lama saya tak update benda ni , so hari ni hari ahad , fucking bored sunday ><' hari ni aku nak cakap pasal CINTA , yang pernah aku lalui , pernah baca tak pasal ADI IQBAL ? sampai sekarang aku tak pernah berhenti merindui dia T.T selalu ingat dia , dia ex yang terbaik aku pernah dapat :">


tapi sekarang dia da tak ada , dia hilang , so aku kena terus kan hidup tanpa dia , sometime , aku harap , one day dia balik dekat aku balik , but it just a hope , mybe on my dream , but i want so much more , so much more than a dream :) that is what i want , adi thanks for everything sayang , imissyou , swear , aku rindu nak panggil kau papa :'> ikalau lah adi tuh balik dekat aku , nak tahu apa benda aku nak cakap ? 'PAPA , MAMA RINDU KAN PAPA :'> MAAF KAN MAMA , JANGAN PERNAH TINGGAL MAMA LAGI' *aku selalu tengok gambar dia , dekat skype , tahu kenapa ? setiap kelakuan dia semua aku snap , swear i miss that time , kalau lah masa aku boleh putar balik , aku da putar da , sebab aku tak puas dengan apa yang dia bagi T.T okeeyy itu perasaan aku yang sebenar , *now aku da start menangis , aku rindu kan dia , T.T


now , aku kena terus kan perjalanan hidup tanpa adi , memang memerit kan , tapi aku kena terima ,sekarang ni , luka dekat hati aku , sikit demi sedikit sembuh , dan aku boleh terima hakikat , memang melupakan seseorang sesuatu benda yang paling susah aku nak buat :> sekarang , aku boleh teringat kan adi tanpa sakit lagi , itu bermakna aku da boleh terima yang dia da tak ada dalam hidup aku :'> aku tak perlu la nak fikir , kalau da jodoh tak kemana :)


now kan , saya ada kenal sorang mamat ni , dia comel :> *ok saya gatal , walau pun dia annoooyyyiiinnnggg , tapi saya da mula sayang dekat dia ><' saya malu lah pula nak mengaku xD dia teman kan aku semalam , then aku touching , lepas tuh da baik balikk ;P muka dia macam childish sikit , form4 , duduk dekat atas bumi , atas tanah , dekat mana aku lupa :D *aku belum lagi bukak hati aku dekat ex aku sebelum ni , walau pun da couple , since break dengan adi , aku couple break je kerja , tapi entah , dia buat aku rasa benda yang pernah adi bagi dulu :'> harap dia pun suka dekatt aku :D hikhokkk <3 3aku tak nak dia tahu pasal perasaan aku , nanti mesti rosak persahabatan aku dengan dia , baik aku simpan je :)




DUDE , I CALL HIM IMAN , :>

kboii :>

love, PUTRY