::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


SINGLE :>


MULA-2 MACAM NI LAH MUKA AKU , MACAM PUNDEK BUKAN ? :/ sedih lah hilang suami kesayangan aku

*aku sayang kau lah adi iqbal :'( sayang sangat-2



LEPAS TUH MUKA AKU MACAM INI :)

MAMA CAKAP , kalau kita sayang dia , lepas kan dia , sebab ada yang lagi baik dari kita , mama cakap lagi , tak guna nangis untuk orang yang tak sayang kan kau , if dia sayang , dia dah kejar , dia da pujuk , mama cakap lagi , tak payah ingat orang yang tak reti hargai kita , selalu biar kan kita , tak payah ingat orang yang selalu buat kita nangis T_T

*masala nya adi buat bodoh , so aku pun buat bodoh lah :/



aku cakap , mamam single is better , but how to forget him ?

buang semua yang berkenaan dengan dia , gambar dia yang aku buat wallpaper , semua nya lah :D

baik mamaamamamamamam :D



SINGLE :>





ni lah suami aku yang lari tuh , alah time kecik-2 lah kita orang nak main lari-2 , kang dah besar nakk lari macam mana :D ilovelah gemokkkk :> malang aku dengan kau tak ada pape , apa sial lah hari ni -.- nyampah lah nak cerita ,


masa aku nak update benda ni , ada je benda ganggu , ayah aku ni , macam-2 nak suruh aku buat itu ini , kan da kena marah T_T sorry ayah :) dah kbye