::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


ALL ABOUT CEMEOT'S




nama CEMEOT'S ni arwah adik ayah aku bagi , dia suka bawak aku jejalan pakai motor dia , so pada masa tuh , ayah (pak long) dorang suka panggil dengan nama CEMEOT , konon nya itu panggilan manja untuk aku , one day , ayah (pak long) masuk penjara , T_T itu bukan salah dia , sebenar nya salah orang lain , orang tuh siap mengaku lagi benda tuh dia punya , last-2 pak long aku jugak yang masuk :/ walau pun dia garang , tapi dia ada hati yang baik :) walau pun dia kaki pukul , tapi dia baik dengan ahli keluarga di :') aku sayang dia , dulu aku selalu main-2 dengan dia , semua pun dengan dia , jumpa dia , dia mesti peluk cium , and jerit nama CEMEOT tuh :') aku rindu kan semua tuh T_T


aku selalu nak melawat dia , tapi tak bekesempatan T_T tak bawak IC lah , kena jaga budak lah , oh come on , :/ kesian lah aku , aku beralah sebab dia nenek aku , lagi berhak , sebab anak dia ken :')

so masa hari raya ke dua , dapt jugak jumpa dia , yeay ! :D saat-2 indah buat aku , bila dia cakap , 'EH CEMEOT , DA BESAR SEKARANG ! ' *sambil salam cium aku , aku sebenar nya kekok sikit , sebab dah bertahun tak jumpa T_T tak tahu nak panggil dia ayah , atau pak long , last-2 dia gelar kan diri dia ayah , so aku pun panggil lah dia ayah . ya allah , tuhan je lah tahu pada masa tuh hati aku macam mana , tengok keadaan dia , yang macam da lama tak makan tuh T_T naseb baik ayah aku baik , beli kan dia macam-2 :)dapt lah dia makan makanan yang sesedap sikit :') adik-2 & sedara aku semua nanges , aku nak nangis mana boleh , kena lah kuat , tak kan nak biar dia tengok aku nangis :) malang nya dapt tengok dia , tak sampai berapa minit kena keluar T_T babi !



then lepas melawat , ke sungai lah , apa lagi :D mandi-2 di sana , suka nya aku :) air dia sejuk , tapi kesian sayang aku kena tinggal lelama , sorry adi iqbal :D malam ni aku call kau eh sayang :) muuaaahhx :*


kbye blogger , nak mandi nii :D lain kali update lagi , cukup lah sampai sini je citer aku ni :) penat dah bebel :D