::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


SELAMAT HARI RAYA :Dh


hey guys , hari ni raya kedua , tak sampai seminggu pun aku da penat da nak beraya :/ letih sangat mengemas rumah , kaki , mulut , segala-2 nya lah sakit T_T tapi walau pun sakit-2 gembira dapat tolong , bukan selalu , sebab aku kalau dekat rumah , malas macam apa sahaja :D wahaha , eh kau diam , suka aku lah , rumah aku tak lah bersepah sangat , so , nak kemas tuh tak ada benda tahu ? ^^ *bajeettt sial :D wahaha , suka aku lah , post aku , hari pertama , dengan baju kurung bewarna kunen , aku beraya , cehh semangat mula-2 . last2 , 3 rumah , wahahaha , XD letih bhai . da la panas , duit raya ? heishh , mesti lah dapat , mana boleh tak dapat :D tapi tak banyak lah kot , terimakasih , ayah , mama , maksu , pak yang , yang lain , aku tak kenal . thanks jugak pakcik makcik :) *aku beraya dengan lagu omputehhh XD bukan lagu raya , bhahaha XD terukk bukann . :D 'papa' aku tak kasi main bunga api , aku main jugak , sorry sayang :p

masa nak malam raya , line maxis buat hal T_T nak text boyfriend aku pun susah T_T sial bukan ? sampai ke pepagi buta baru ada , then lepas tuh , esok kan nya pun sama , line buat hal , T_T rasa macam nak baling je handphone , puas hati aku ^^ kang rosak tak boleh text dia pula :D so tak boleh lah nak buat :D

pasal hubungan aku ? alhamdulillah sampai sekarang kita orang kekal :) aku sayang dia sangat-2 , kalau jauh-2 dari dia , boleh mati tahu ? T_T so jangan lah bawak dia lari , tak boleh tahu ? dosa :) ILOVEYOUADIIQBAL , :')

k lah , aku mengantokk , kbyee blogersss :) muuaaahhhxx :* SELAMAT HARI RAYA :)