::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


BABE ILOVEYOU :/



hey guys , kenal dia kan ? mesti lah kenal , hotstuff macam dia siapa tak kenal --' hm , sesiapa yang tak kenal tuh , meh aku kenal kan , nama dia adi iqbal , 18 , 2011 , he's mine ,

tahu apa tak ? aku rindu budak ni yang dulu , aku rasa dia dah berubah sangat sejak dia dapat online tiap-2 hari , aku tak tahu kenapa aku rasa macam tuh , tapi itu yang aku rasa , mungkin orang lain cakap aku dengan dia sweet sangat , tapi , kita orang tak , aku kalau boleh nak sorok sangat apa yang aku rasa , tapi aku dah tak boleh tahan , aku terseksa dengan apa yang dia buat , ye aku tahu aku lagi teruk dari dia , tapi :/ ya allah , berikan lah aku kekuatan untuk menempuhi segala dugaan :'( tolong buat dia sedar betapa aku sayang dia sangat-2 , tahu tak apa aku nak dari dia ? kasih sayang dari dia , aku nak hati dia , aku nak dia jadi milik aku , aku nak kejujuran dari dia , aku nak dia setia dengan aku , hari-2 dia , dia cuma luang kan masa bersama aku , bukan dengan perempuan lain , :'(

aku selalu off chat untuk dia , sebab dia tak kasi aku chat dengan sesiapa , ok aku buat , tapi dia ? :'( dia tak , dia still on , and busy dengan betina lain , hm , aku sabar lagi , aku sorok wall aku , sebab dia , aku tak nak dia jeles , aku off IM sebab dia , tapi dia ? setiap hari aku bukak , wall dia penuh dengan betina :'(aku tahu kawan , tapi hati aku sakit :'( aku tak tahu apa masala dia , kalau kita orang gaduh , aku tak pernah mengadu benda yang tak baik pasal dia dekat orang , sebab aku sayang gila dekat dia , kalau boleh aku nak orang tahu , yang dia lah yang terbaik untuk aku :'( tapi dia tak , dia cakap dekat orang , pasal aku semua yang buruk-2 , :/ kenapa ? berat sangat ke apa yang aku buat ? dia malu kan aku depan perempuan lain , sayang ke nama nya tuh ? :'| ya allah aku keliru , one day , kita orang gaduh , aku cemburu , dia tak kasi aku berkawan dengan seorang lelaki ni , ok start harituh aku dah tak berkawan , nak skype pun tak da :'( and aku tak pernah terasa nak skype dengan lelaki lain kecuali dia :'( tapi dia , boleh skype dengan betina lain , lagi2 masa kita orang tengah gaduh besar :'| sakit nya perasaan aku ,

papa , mama mintak satu je , paham lah mama papa , mama tak mintak lebih :( mintak papa faham mama je papa , tuh pun papa susah nak bagi ? papa tolong lah faham perasaan mama , sekali ni je papa , tolong mama merayu :'( faham apa yang mama nak , mama tunai kan apa yang papa nak , so papa kena lah jugak tunai kan papa , tolong jangan buat benda yang mama tak suka :( tolong papa ? mama merayu , tolong dengar rintihan hati mama papa :'( mama tak kesah hilang kaka mama ke , hilang sesiapa pun kecuali papa :'( mama sanggup tak dengar cakap kakak mama sebab papa , sanggup melawan cakap mama and papa mama sebab papa :'| i'll do anything for you sayang :( tolong lah dengar hati mama papa , sekali ni je , mama tak boleh tahan dah macam ni papa , it hurting me too much sayang , mama kecewa dengan papa , tolong lah jangan berubah sayang , mama mintak tolong jadi yang dulu , yang tak pernah stop buat mama sayang papa :'( yang selalu ada dengan mama , yang always focus pasal mama , papa :( tolong papa , mama merayu papa , mama selalu berharap , papa sedar sangat dengan perbuatan papa , mama cuba ubah papa , mama tak pernah mengalah untuk itu papa , walau pun orang cakap , papa bukan yang terbaik untuk mama :'( tapi mama yakin , papa lah cinta mama , papa tolong lah mama sekali papa , mama tak pernah mengeluh papa , walau sikit pun papa , mama sentiasa bersabar untuk kebahagiaan kita , mama tetap pertahan kan apa yang kita ada , sebab mama terlalu cinta kan papa :'|

YA ALLAH YA TUHAN KU , TABAH KAN LAH HATI AKU UNTUK MENEMPUHI SEMUA NI , SEGALA RINTANGAN YANG ENGKAU BERIKAN , BERIKANLAH AKU KEKUATAN YA ALLAH :( AKU MOHON , TOLONG YA ALLAH , DENGAR LAH RINTIHAN HATI AKU :'| DEKAT SIAPA LAGI AKU MENGADU , DEKAT SIAPA LAGI AKU MEMINTA KALAU BUKAN DARI MU YA ALLAH :'(

18/08/2011 , putry_kiko , 2:58 AM , it was realy hurt to me , i cant stand anymore , i want normal relationship with you sayang , all i need is you ADI IQBAL :'( ILOVEYOU SAYANG