::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


MY GREATEST BOYFRIENDS = ADI IQBAL


ni budak ? ni boyfriend kita ? macam kekanak bukan ? sebab perangai dia memang macam kanak-2 , kekanak sangat2 , awak nak tahu apa pasal kanak-2 ni ?



DESCRIBE : Adi Iqbal , 18 , 4 february 1993 , rawang ,

adi , kalau aku cakap orang lain manja , tapi dia , double tripple manja tahukk ? haha XD sebab dia memang macam tuh lah , adi seorang yang pemaaf , penyabar , dia baik , dia sial , dia babi , dia kimak , haha , eh tak lah , *kasar bukan ? sebab mulut dia pon macam longkang jugak , so aku pon kena jadi macam dia , kita orang selalu lah jugak gaduh XD dia sekepala dengan aku , dia gila-2 , dia nakal , dia tempat aku marah , tempat aku bermanja , tempat aku beradu , dia lah segala tempat aku , haha XD adi is my everything , adi macam berlian , yang buat aku yakin yak aku ni lawa ^^ adi macam pelangi , yang mewarnai hari-2 aku , adi macam tulang belakang , yang membimbing aku , adi macam tongkat aku ketika aku sedang jatuh , adi lah yang memberi kan saya sumber inspirasi ^^ senang cerita , ADI'S EVERYTHING , adi ada gigi yang aku suka sangat , yang bergelar , RABBIT <3

the thing about you is you’re fun. you make me laugh and you make me feel more alive. okay, you make me a little crazy sometimes, but these are the moments in my mind. crystal clear images of you and i and how we fit together, and it all just makes such a perfect sense. i know what i want. i want to spend all of my time with you. <3 :')


if someone wants to be a part of your life, they’ll be there.
So don’t bother saving a spot for someone who won’t make an effort to stay.♥

“The difference between “Like”, “Love” and “In love”, are the same difference between “For now”, “For a while” and “Forever”.”