::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


kegeleteran ku AKA hari gelap ku T_T

firstly aku nak bebel pasal mama , MAMA ! kenapa kau pergi cakap dekat ayah yang lia kena gantung ? sial lah , mana ada lia kena , mama peerggiii buat cerita sedih dekat kak ngah , kak ngah ngadu dekat ayah , nasib baik ayah baik call lia dulu tanya , :'( mama da kenapa nak carik pasal dengan lia ? lia baik je ken dengan mama , tak carik gaduh , mama tak kasi lia beli dua lens , sia beli satu je mama , sampai hati kau T_T benci lah lia macam ni :( lia tak buat mama pun , pandai mama je pergi buat cerita cakap dekat ayah lia ponteng dalam tandas , mama fikir lia tak ada kerja ke sampai ke tandas , da lah dalam tandas , ada ke tambah2 cakap sampai 45 minit ? bapak lah --' mama fikir aku apa , tak pernah aku teringing nak masok tandas lah mama , kau saje je nak buruk2 kan aku , tak faham lah aku T_T BENCI AKU MACAM NI , aku buat apa kau nak mama , semua pun , last2 kau buat mulut pasal aku , apa lagi masala kau , kau gaduh dengan papa , kau babit kan aku jugak , asyik aku je , :( tak ada kerja lah kau ni mama :'( nyammpahh ! da lah , boring aku nak cerita , kbyee blogger :')