::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


AZFAR , is my greatest ex-boyfriend :')


azfar , 20 may , 2011 , 18 , study in UITM segamat johor ,

describe : azfar , dia comel , handsome , baik , kelakar , dia selalu ada dengan aku bila aku tengah dalam masala , dia selalu dengan aku bila aku tengah sedih , dia selalu call aku tengah malam , untuk luang masa dengan aku ,dia penyabar , dia suka maaf kan aku walau besar mana pun sala aku , dia tak pernah miss nak call aku setiap malam pun :') azfar ni kan bila aku merajuk cepat2 dia pujuk , apa lah awak ni , biar lah kita nak merajuk pon , tunggu kita habis merajuk baru call tau ^^ azfar nakal , dia suka tidur bila tengah call aku , dia suka dengar aku membebel , dia suka diam bila aku tengah marah dia , dia bonggok aku , dia bantal busuk aku , dia tisu aku , dia segala-2 nya lah , azfar macam AZFAR lah , tak kan macam kau pula :') dia suka jadi diri dia sendiri , dari jadi orang lain ,


and one day , azfar telah menunjuk kan perangai dia yang aku tak suka :/ mungkin salah aku jugak sebab tak ada masa dengan dia , sorry azfar , tapi bila kenapa mesti buat macam ni ,azfar da janji bukan tak nak curang , ta nak jadi playboy ? :/ tapi buat jugak , mungkin alia tak cukup baik untuk azfar bukan ? :'( sedih nya , sampai hati b ken ? tak apa , sayang sabar b , sayang da maaf kan b , b jangan lah ingat sayang lagi :'( jangan update status pasal kita , jangan buat sayang nangis dengan status b tau , b nak tengok sayang senyum bukan ? so please :/ sayang tak boleh terima sebab kesalahan b yang cukup menyakit kan hati sayang tuh , it too much b :'( sayang tak boleh terima , adi is better than you baby , sorry to say , sayang tak sangka b sanggup buat sayang macam ni , thanks b :'( walau apa pun , sayang tak pernah lupa b , b boleh call sayang tak pon boleh text sayang bila b ada masala , sayang sanggup dengar , but tak lebih dari seorang kawan b , sorry , sayang tak boleh terima :/ sorry again b , walau pun b jauh , hati sayang sentiasa dekat dengan b :') b jaga diri tau , jangan lupa sayang , b kalau rindu sayang , tutup mata bayang muka sayang :') b jaga diri elok2 tau , maaf kan sayang sebab tak boleh jadi yang terbaik untuk b , b you are the greatest ,terimakasih b sebab ada di sisi sayang bila sayang perlu kan b , IMISSYOU azfar <3

MEMORIES

THAT SHOULD BE ME :')

PERFECT TWO :')

BILA C DAH MINAT DEKAT A

24/04/2011

AZFAR : 10 MAY , ALIA : 23 MAY , *tak jauh bukan :D

B SAYANG , BABY BOOO ILOVEYOU , :')