::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


telatah backstabber --' (KAU SAKAI)

hoi hey hui , bla bla bla , apa2 hey kawan :) how are you ? sehat ? or gonna die ? bhaha XD da lama tak update , busy lah :D *malas sebenar nya XD nak cerita apa ? sebenar nya , tak ada benda , cuma hidup aku macam biasa , sakit happy , sakit happy , bosan sial ! cuba lah , happy je , tak ada masala , kan bahagia :D FAZIERA , FAZIERA , apa bodoh lah awak ni ><' kenapa lah mesti buat saya mcam ni , jangan lah nak menyakai kan diri boleh tak ? tadi kat sekolah awak cakap ' kenapa lah mesti block2 orang ni , SAKAI ' haha , awak block orang tak sakai lah -,- apa ke bangang nya awak ni ~ jangan sakai lah weyh ! sebelum cakap orang , kau pergi beli cermin , cermin muka dulu , lepas tuh , baru judge orang lah weh ! puii ! konon perfect sangat ah ? hakktuii lah babi ! go to the hell ! aku tak minat backstabber macam kau , hoho XD siapa yang couple dengan kau , mesti neraka kau bagi kan ? bhaha -,- bangang ! alolo faziera , sweet nya ayat2 awak kat kawan2 eh ? konon baik tak nak kacau bf orang apa semua , bila da kantoi ? cakap masa tuh aku belum tak pasti da couple dengan iman belum , bapak bodoh sial kau , kau fikir orang tak tahu ? jangan nak bodoh sangat lah faziera , kau cakap tak layan rempit ? ah ! rempit2 tuh lah kau buat jadi kawan , da tak ada kawan kan , kesian , apa2 pun en , malas ah nak buat kau malu , sebab mama aku kata , tak baik , dosa , WHAT GOES AROUND COMES AROUND LOL FAZIERA ><'kau suruh orang jangan layan aku , apa semua , tapi orang yang tak layan kau balik -,- jangan fikir kau hot boleh buat suka hati , puii lah ! podahh ~ padan muka kau , tuh la buat orang , kan orang da buat kau balik , mesti malu kan bila kena macam tuh ? kan aku cakap , what goes around comes around , pape pun , tak ada kau , aku tak mati faziera -,- muka cantik hati busuk mulut bau longkang , belah lah weh ~ rempit2 member aku pun , tak ada hati busuk macam kau , pape pun , nak bagi trofi anugerah pelakun terbaik ah , sebab depan orang , alolo , bukan main baik , belakang macam ahli neraka pangai -,- BESSTT BROO ==' anugerah perempuan berhati murni aka busuk cam longkang pun hade , MIDDLE FINGGER UP ! =='