::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


telatah aku ler :)

da lama aku tak update , almaklum lah , busy macam nak mampos , err , folio , folio , folio ! arghh , tension ! banyak sial nak kena buat , esok kena hantar da >.<' awal nya kena hantar , kalau lah aku ada robot yang boleh buat kan , awal-2 lagi aku orang first hantar :p apa-2 pun , aku ada boo wahh ,how wonderfull day aku ada :D seronok macam nak gila , happy , suma lah , hari-2 aku dia warna dengan sempurna , let see how perfect he is :D aku pelik , aku dah la susah nak ada perasaan , tetiba malam tadi aku menangis sebab dia tinggal kan aku sekejab je >.<' apa lah putri , dia tidur je kot sebab sakit , alolo kesian b , sorry , sayang cuma rindu kan b je :) sumpah , *tengah-2 nangis , malam tuh , dia call , happy gila , baru nak sorok yang aku tengah nangis , last2 dia tahu jugak >.<' malu aku ohh c(: hah ! ni kat sekolah pulak , haduii , apa lah ramai sangat panggil aku putih , aku putri , cuba baca tag nama aku betul2 lain kali , putih dah ketinggalan sangat lah >.<' haish ! tak nak lah putih ,PUTRI ok :D baru lah nama aku :p apa pon , thanks sangat kat my BOO, FAZIERA , MIMI , BALQISH , ZARAH , NICK iloveyou friends :D bye blogger :)