::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


hari malang aku :'( what the hell !

hey guys :D what up ?? wahh da berbahasa orang puteh pulak aku , err , hari ini tak ada cerita lagi lerr , but mohd azfar yang suruh update , update ler , apa pon tak boleh lah b nie :p err , apa aku nak citer doe , okeyh2 , hari ini dah lerr demam , so , nak pergi jugak tarian , tapi cikgu tak kasi , sebb asyik2 muntah je :'( macam mana nak pergi , baru je nak menari masa hari guru tuh , dah tak boleh , haish , apa pon tak boleh lah kau putry , tapi tak apa lah , next time ada lagi , so bersabar , haish , nak exam ni , apa pon tak masok otak lagi , macam-2 prob aku ada , nak kena gantung sekolah ?? what the hell ! tidak :'( jangan lah , aku baru nak baik2 dengan mama , sumpah takot gila :'( lepas naik cuti cikgu panggil mak bapak aku , hesshh tiap-2 hari kena chek mail box , nak koyak2 surat sial tuh :(( wahh , takot nya aku , cikgu faham lah aku sikit , kau ingat aku buat saje2 ke cikgu , PSP , PSP , PSP , kenapa kau wujud ? aku tak nak kau lah PSP , kalau alat permainan tuh tak apa lah , ni marka kesalahan , memang tak lah , ya allah , berikan lah aku kekuatan :( hari tuh aku baru je kena marah dengan mama sebab lappy tinggal rumah kat kl , sorry lah lia bukan sengaja , panas je hati ni bila mamam tuduh bebukan , rasa nak stapple je mulut mama , nak sumbat dengan kertas , haaaa ! panass je hati , grr , dengan panas2 aku tuh , aku pergi lerr jugak mintak maaf ==' alahh tak apa lah , biar jelah , jadi anak soleh tak salah kan , nasib b ada :) b selalu buat sayang senyum sorang2 depan handphone tau , thanks b , sayang syg kan b sesangat lah :D b the greatest lah , tapi seharian ni b busy sangat , sayang betul2 rindu kat b , tapi tak apa lah , b busy bukan sebab perempuan lain pon kan :) kalau sebab perempuan lain , siap b , sayang sepak bontot b masok longkang :) lagi satu , folio aku , yeay ! da siap lah gila , wah wah wahh , dengan bangga nye aku hantar :P tak ada masala lah , thanks godd :D

“‎”that’s the important thing: if you’re full of love, admiration, and appreciation of the beautiful things there are in this life, you have it made.”

nunite , iloveyou bloggers , iloveyou mohd azfar , xoxoxoxo 15/05/2011 update :)