::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


aku tension+sedih=i'm dying :'(












dear friends , kenapa lah kau sanggup buat aku macam ni , aku sayang kat kau , aku dah cakap ,aku tak kenal ex kau siapa , aku tak tahu ! faham tak ? tolong lah maaf kan aku kalau hati kau betul-2 sakit dengan aku , bagi aku masa nak kenal semua ex kau , aku bukan sengaja , aku dah break sayang , sumpah da , :'( , sumpah da :'( bagi aku peluang , jangan layan aku macam aku tak wujud dalam hidup kau sayang , tolong , aku dah break , da break , da break , sumpah , tak tipu :'( maaf kan aku , sumpah da BREAKK ! :(( dah buang dari friends da , SUMPAHHH ! no pon dah buang ,aku tahu aku tak suka aku couple dengan ex kau segala , tapi tolong , memang ramai kawan lagi yang boleh aku kawan , but you diffrent fazierra , :( aku nak pindah , tolong lah kawan dengan aku macam biasa , aku mintak :'( you are the best bestie that i have , realy sayang , :'( please forgive me ,