::I Was Born This Way::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. insan yang cemerlang datang nya dari akal hati yang tenang , jiwa yang mantap , ASSALAMUALAIKUM , SALAM SEJAHTERA , SALAM SATU MALAYSIA , SALAM TANGAN IBU BAPA :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiko kiko
Others:   


MAHIR ZAIN LIVE CONCERT :D

yeay .. yeay ! aku ke concert uhh.. best gila tawuk :p .. OMG ! he's cute doe :D .. :p jato cinta suda :) semua lagu dia aku hafal kod ! mula2 pergi .. ada kumpulan rabbani .. then nth sape2 ! fade up aku tunggu .. aku dtg nak jmpe mahir zain kodd :'( artis sekarang mana penah panctual -.-' bukan men lama aku tunggu .. finaly ! dia datang nak nyanyi tok aku ! GILA HENSEM DIA ! tak percaya aku boleh jatoh cinta pula dengan dia ! GILA LAH .. >.< aku kalau boleh nak begambar dengan dia ! tapi susah macam nak mampos ! -.-' .. walau apa-apa pon .. anyah tengs 4 da ticket .. :D tengs you so much anyah .. mama papa .. yang berusaha dapat kan ticket tu ! perhh ! susa aku na dapat kan ticket uhh tawukk ! bukan senang .. so !


aku taknak lupa kan hari jumaat tu.. jumaat jatuh pada 25/02/2011 :D MAHIR ZAIN ILOVEYOU ..